GM

Reply to
SP9RJT

U¿ytkownik "SP9RJT" napisa³ w wiadomo¶ci news:bh3520$n9u$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Tylko ceny razy dwa, albo trzy :(

Reply to
Sebasto

U¿ytkownik napisa³ w wiadomo¶ci news:bh3hbg$lsk$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reasumuj±c Twoje problemy z o¶wietleniem do makrofotografii. W zamierzch³ych czasach, gdy "M³ody Technik" by³ jeszcze "m³odym technikiem" a nie siedliskiem reklam, widzia³em w którym¶ z numerów zdjêcie aparatu z zamontowanym piercieniem do makrofotografii i pier¶cieniow± lamp± na obiektywie. To by³o w latach 80'tych i wydaje mi siê, ¿e obecnie mo¿na równie¿ nabyæ takie urz±dzenie. Wyjdzie chyba taniej ni¿ Twoje "kombinacje" z robieniem takiego ¼ród³a ¶wiat³a.

GM

Reply to
SP9RJT

U¿ytkownik napisa³ w wiadomo?ci news:bh3hbg$lsk$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

A nie Wroclaw . Wracajac do tematu, przy malych ilosciach czesci to kazdy sklep jest dobry do zakupow. Poszukaj w okolicy, zawsze znajdzie sie sklep elektroniczny z podstawowymi elemetami.

pzd majkii

Reply to
Majkii

Saturday, August 09, 2003, 9:42:35 PM,SP9RJT nastuka³(³a):

--
Pozdrrawiam!
£ukasz Bolesta                            duh666@wp.pl

U¿ytkownik napisa³ w wiadomo¶ci news:bh344j$gg0$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Z Wa³brzycha do Wroc³awia jest ok. 70 km. We Wroc³awiu sklepów "akumulatorami, ¼ród³ami swiatla, opornikami i innymi elektrycznymi i elektronicznymi rzeczami" jest od cholery.

A tak a propos: Kiedy¶ robi³em zdjêcia z pier¶cieniami redukcyjnym. Obiekt zosta³ o¶wietlony zwyk³± ¿arówk±. Wysz³y nienajgorzej. Nawet przy kiepskim o¶wietleniu zdjêcia robione ze statywu przy d³ugim czasie na¶wietlania wychodz± dobrze. No tak .... to by³o z 15 lat temu i by³y to czarno-bia³e zdjêcia:))).

Tadek PS. Zapraszam do Wroc³awia.

Sklepy: Axel - ul. Dworcowa Robotronik - ul. Wroc³awczyka Sklep na ul. Têczowej Sklep na ul. Pu³askiego Sklep na ul. Pomorskiej Poltronic - ¦w. Wincentego

oraz inne, w których by³em dawno temu i ju¿ nie pamiêtam gdzie s±

a w niedzielê - gie³da elektroniczna (ul. Robotnicza)

Reply to
Tadek