Re: Silnik pr.sta?ego

Wózek 30kg max, jazda do góry i na dół po zębatce. Silnik pr. pobierany przy

> obciążeniu ok 20A. Silnik na napiecie 24VDC (ale w sumie jest podawane 30V).
600W, to nieźle ten wózek pogania - ponad 1 m/s?. Jaka jest moc znamionowa silnika? Jak wygląda zasilanie? Skąd się bierze i jak do silnika trafia? Skąd silnik i co to za jeden (rodzaj, wykonanie, producent)? Cykl pracy? Ciągła, przerywana, jak często? Jak będziesz dane kroplomierzem odliczał, to się mi znudzi pilnować wątku.

Bo tak w ciemno, to masz silnik ze zbyt małą stałą elektromotoryczną - brakuje albo wzbudzenia albo zwojów, więc i brakuje momentu przy danym prądzie i albo zasilanie ma zapas, w tym ew. sterownik, albo nie, więc albo można czarować, albo nie.

Marek

Reply to
Marek Lewandowski

Nic nie zmienię jeślic chodzi o silnik i przekładnię, sterowanie. Mogę zaingerować tylko w przewód między modułem sterowniczym a silnikiem. Wózek jeździ szybko a chciałbym żeby wolniej np o 30% bez utraty mocy. Wózek jeździ do przodu i do tyłu różnie zalezy od trasy.

Piotr.

Reply to
Piotrek