Re: Rozlutowywanie metod? domow?

P.S. Chyba, że elementy wylutowujemy hurtowo. Wtedy dekielka nie trzeba

> zdejmować. Po podgrzaniu trzeba stuknąć krawędzią płytki o stół i odpada > cała garść elementów :-) Mam hotair'a ale nadal wyciągam elementy ze > starych płyt głównych nad gazem :-)

Robiłem kiedyś demontaż za pomocą palnika gazowego i wadą tego sposobu była duuża łatwość przypalenia płytki. Ta metoda ze świecą podoba mi się z tym, że kopeć stanowi naturalny bufor cieplny i jak widać na zdjęciu dość dobrze zabezpiecza płytkę przed zniszczeniem :-)

Jarek P.