Re: Regulator obrotów silnika i mocy grza?ki w sus

> Potrzebuję wykonać regulator do zastosowania wewnątrz suszarki do

Witam Suszarka ma po regulacji (znacznym zmniejszeniu obrotów=nadmuchu oraz mocy grzałki, dmuchać tylko bardzo wolnym i delikatnie ciepłym (ok. 40 st.C) powietrzem. Nie powinno to wpływać destrukcyjnie na stan butów. W każdym bądź razie stacjonarne suszarki z nadmuchem ciepłego powietrza są produkowane dla zimowych ośrodków sportowych w wersjach na kilkanaście, kilkadziesiąt par butów. Pewnie, że suszenie butów wprost na grzejnikach i kaloryferach lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie jest szkodliwe. Sprawdziłem już to doświadczalnie dla tej niewykorzystywanej (przelegującej w piwnicy) suszarki podłączając ją do stacjonarnego urządzenia regulującego moc. Strumień powietrza i jego temperatura wydaje się odpowiednie. Ponadto suszarka nie ma być wkładana do buta (- ów) tylko na wylot suszarki ma być nakładana elastyczna karbowana rurka rozgałęziająca się na 2 rurki, z których każda z nich będzie włożona do "swojego" buta :) To ma być coś podobnego do:

ma służyć do suszenie tylko 1 pary butów i ma dawać powietrze lekko podgrzane. Ta na powyższej stronie daje powietrze o temperaturze pokojowej.

Pozdrawiam impatiens

Reply to
Impatiens