Re: [Pytanie lamera] Alternatywne zasilanie wiertarko-wkrętarki akumulatorowej.

> Panowie, bardzo dziękuję. Ulżyło mi że mogę użyć akumulatora. Big THX. > >

Można miałem wiertarkę Einhel 12V .Jak padł w niej akmulator a w sklepach nie był dostępny to zasilałem ją z transformatora + mostek. Napięcie na wyjściu było ok.13V a wydajność prądowa 10A. Przy maksymalnym obciążeniu trochę malały jej obroty . Potrzebny jest dość gruby przewód zasilający . Ja połączyłem wiertarkę z trafo przewodem 2,5* dł.2mb ale po dłuższym wierceniu przewód dość mocno się nagrzewał po wymianie na 4* było juz ok. Pzdr

Reply to
henry1