Re: PRZYKRO, ALE SĄ KRĘTACZE

Witam

Jest na grupie temat: """"""Szukam elektronika w Szczecinie"""""". Nie > radzę otwierać tego postu. ZAWIESZA KOMPUTER > --
Reply to
Zbych

?????????? ja nic już nie kumam, że co zawiesza komputer LOL

Reply to
Tomotron

Witam ponownie

Wygląda na to, że wysłałem 2 posty, ale był tylko jeden. Za krętacza nie przepraszam. Antyvirus nie zadziałał. Będzie awantura. -- Pozdrowienia Zbych

Reply to
Zbych

Zbych napisał(a):

:)

Reply to
Lsg

Użytkownik "Zbych" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dcgo3k$fvd$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Będzie, szczególnie że rzuczasz na grupowiczów bezpodstawne oskarżenia.

Reply to
Jd.