Re: Przep?ywowy ogrzewacz wody czy bojler?

Eee, ale jakie "starcza"? Jeżeli ogrzewacz przepływowy to grzeje cały

> czas (ew. reguluje jeszcze temperaturę wyjścia) i mu rybka, czy wodę > lejemy 5 minut, czy 5 godzin.

Ale ma znaczenie, czy leje się z jednego, dwóch, czy pięciu prysznicy na raz i czy jednocześnie chce się gary w kuchni zmywać. Inaczej dostaniesz nerwicy wegetatywnej, jak kobieta* wejdzie pod prysznic na "chwilkę" a Ty nie będziesz mógł rąk umyć pod groźbą wrzasku, że "zimno".

*) Żona, córka, dziewczyna, gość płci żeńskiej, nie ma znaczenia dla sprawy :P

Marek PS: szowinistyczna świnia jestem, wiem.

Reply to
Marek Lewandowski