Re: Programatory AVR ISP pod USB

> By ju temat o zestawach uruchomieniowych, teraz programatory.

> [...]
Teraz takze forum dyskusyjne > Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

Znalazłem jeszcze 2 :

i oznaczony jako "Zestaw uruchomieniowy" - programator + debugger:
Ciężko wybrać coś sensownego, jako, że nie znam za i przeciw względem powyższych.

Reply to
gdL

Ten pierwszy to zwykly programator ISP, ten drugi to JTAG. Tak jak pisalem - zalezy jakich procesorow uzywasz. Jesli wiekszych z JTAGiem to sie nie zastanawiaj i bierz taki programator. Jesli malych, ktore maja tylko ISP to tez nie masz wielkiego wyboru.

Reply to
T.M.F.