Re: Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wi

Dlatego jestem ciekawy jak wygląda ta kwestia z perspektywy osób, które

> pracują w zawodzie od kilku lat, z perspektywy osób z większym > doświadczeniem, może w Waszych firmach w ostatnich latach > zatrudnialiście "nowe pokolenie" i powiecie jak ich "droga przez mękę" > ;) wyglądała itp :)...

A czym chcesz sie zajmowac?

Jesli chcesz robic cos ambitnego to nie masz wyjscia - szukaj pracy tam gdzie ona jest. Taki zawod. Majac dwadziescia pare lat nie powinienes miec problemu z kilkakrotna przeprowadzka do innego miasta czy nawet panstwa. Inni nie narzucaja sobie takich ograniczen i to oni zgarniaja lepsze oferty. Oni tez za pare lat beda do przodu o zdobyte doswiadczenie.

Co do doswiadczenia - z twoich wczesniejszy postow widac, ze masz pojecie o tym co robisz i interesuje cie to. W normalnych warunkach to wystarcza by znalezc dobra oferte dla absolwenta. Jesli do tego masz jakies praktyczne dokonania to przyjma cie praktycznie wszedzie. Gdy tak sie nie dzieje to problem lezy po stronie rynku pracy - po prostu szukasz pracy w zlym miejscu lub w zlym czasie.

Pozdrawiam

-hob

Reply to
hobgoblin