Re: [OT] Twarda taśma samoprzylepna

> O co chodzi: swego czasu szukałem innego typu naklejki na stronie 3COM

> Chyba masz na myśli firmę 3M od żółtych karteczek Post-it i taśmy > przezroczystej Scotch, początkowo od materiałów wybuchowych (Minnesota > Mining and Manufacturing, stąd obecna nazwa).

Scotch to oni kupili. Post-It chyba też. Kupując Scotcha kupili nie tylko taśmę biurową ale cały zestaw taśm izolacyjnych, zabezpieczających, folii itp. Moja fabryka używa praktycznie tylko taśm 3M.

3Com (Computer Communication Compatibility) to była firma produkująca > modemy i karty sieciowe oraz inny sprzęt sieciowy, kupiona przez HP, a po > podziale HP włączona do Aruba Networks.

:)