Re: Odp: Dzielenie oscylatora mi?dzy kila "atmeli"

A to nie jest tak, że do tego CLKOUT podpina się kwarc? Konkretnie -

> włącza się go między CLKIN i CLKOUT... Ten pin CLKOUT można wyłączyć > (kiedy używa się zewnętrznego sygnału lub wewnętrznego RC) i w ten > sposób uzyskuje się 1 I/O... Ale w przypadku kwarca ten pin jest > wykorzystywany.. czy dobrze mówię?

Autor wątku pisze "z rodziny atmega", nie podając konkretnie który. Niektóre mają zarówno XTAL1, XTAL2 do kwarcu jak i oddzielne CLKO (włączane przez fuse CKOUT, działające również dla wewnętrznego RC), np. AT90CAN32/64/128, ATmega48/88/168. Wtedy można podawać wyjście CLKO bezpośrednio na wejścia XTAL1. Wszystko jest w PDF-ach :)