Re: Multimetr analogowy wskazówkowy

> dla pasjonatów, tak samo zresztą jak układ wskaźników pośrodku deski ale to

Ja przez sporo czasu jezdzilem Lancia Y, tez zegary na srodku, analogowe. Co do sprawy cyfrowych wyswietlaczy, to trzymam wersje, ze to pomylka. Kontrastowe wskazowki pozwalaja oszacowac dobrze-niedobrze nawet katem oka, a cyfrowe trzeba zawsze dokladnie odczytac. Natomiast co do centralnej pozycji zegarow - IMO bomba, zostawia miejsce przed nosem na rzeczy potrzebne doraznie typu wlasnie mapa, nawigacja czy tp. Przy okazji wywalenie calego pakietu zegarow sprzed kierowcy pozwala ,,wklesnac'' tam deske robiac wiecej miejsca na kierownice i jej regulacje (np. w moim aktualnym samochodzie pasowaloby mi ja nieco bardziej opuscic, ale jak sobie fotel wygodnie ustawie, to mi kierownica zaczyna zaslaniac zegary... No i jak dziewczyna prowadzi Lancie, to widze, co sie z samochodem dzieje bez wykrecania lepetyny ;P

Reply to
Marek Lewandowski

Marku - to sie przydawalo w samolocie, gdy na jeden rzut oka mogles sprawdzic ze wszystkie cztery silniki w porzadku - bo wszystkie 20 wskazowek pionowo.

Zas w samochodzie .. naprawde pamietasz mniej wiecej kat i wiesz ze cos tu wskazowka za bardzo wychylona przed tym zakretem, czy ze cos za bardzo pionowo po tej wiosce jade ?

Eee tam, ja wolę, jak mi małżonka w zegary nie zagląda...

Nie narzekam. Efekt oddalenia w Yarisce powoduje, że oko nie akomoduje podczas przenoszenia wzroku z drogi na zegar. Katem oka widzę ile jadę. Zrobili to moim zdaniem świetnie. Niestety nie oddaje tego żadne zdjęcie. Efekt jest taki jakby trójwymiarowy. Natomiast niezbyt podoba mi się rozwiązanie z Twingo.

Reply to
LukaszS