Re: Modulacja FM

Gdzie widać? Ja podałem na razie jedyny przykład - konstrukcji amatorskiej.

Mozna zrobic "różnicowy" na specjalnej lampie. Mozna na dwóch diodach > polprzewodnikowych ... no i szczesliwie krajowy przemysl zacząl diody > germanowe robic, nie wiem na ile szybkie, ale i tak detektor pracuje > na p.cz, 10.7MHz.

Ja tez taki pamietam ... i wlasnie w nich widac :-)

Zaraz ... a pierwsze telewizory?

Wisla na DGC13, a robiona od 1956 ... radzieckie diody ?

A wczesniej ... jak to Armstrong zrobil:

J.F