Re: lutowanie 21-wieku

> chodzi o lutowanie nowo zakupionych na allegro wtyków... poprzednia partia > lutowała się słabo, ale po dłuższym podgrzaniu lutowała się, aktualna już > tego nie robi... można grzać sobie i godzinę, a cyna nie przystaje... > > zagadnienia: > - co jest grane?

stare , wystarczy ze bylo magazynowane rok u producenta , drugi u dystrybutora i trzeci u sprzedawcy , ja juz nauczylem sie trzymac odpowiednie elementy w torebkach , widocznie swieze powietrze im szkodzi :)

> - czy to produkty bezołowiowe?

zapewne

> - Kto na allegro sprzedaje porządne EURO i DIN5?

????

wez cyne bezolowiowa , nie lutowany element i napisz czy chwyta , elementy ktore za pierwszym razem nie chcialy sie polutowac "olowiem" pozniej nie chcialy sie tez lutowac bezolowiem , dlatego napisalem abyc wzial element nie lutowany niczym wczesniej

Reply to
nenik

W dniu 2011-07-12 17:29, nenik pisze: Ciężko zainstalować normlny czytnik i poprawnie odpowiadać? No ale po co no nie?

Reply to
Jawi