Re: ładowarka dla _1_ aku NiMH 1.2V?

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał:

> ale kilknalem na "pewnej stronie" i dostalem >> wlasnie maila: "The requested items will be shipped to: ... " >> mam nadzieje :-) > > Ja już czekam 'trochę'... :-(

to chyba musisz zamowic jeszcze raz:

a ze dotarlo do mnie, to fart nad farty, bo jakis osiol nie wlozyl przesylki do skrzynki, tylko se wetknal rog koperty w szpare w skrzynce i dyndala "bombelkowa" na pastwe setek ludzi, ktorzy mijaja te skrzynke dziennie. ale sie udalo :-)

Reply to
Psychik

Użytkownik Psychik snipped-for-privacy@ZAPYTAJ.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:cc12u9$q8g$ snipped-for-privacy@opal.icpnet.pl...

... a nie mówiłem że Polacy to nie złodzieje :-0.

Artur(m)

Reply to
artur(m

Użytkownik "artur(m)" snipped-for-privacy@interia.pl napisał:

eee tam. minalem sie wtedy na schodach z "roznosicielem". okazja czyni zlodziej - zaraz by zginelo...

Reply to
Psychik

Nie muszę - w poniedziałek przyszły :-)

A dlaczego 712? 713 są bardziej uniwersalne :-)

U mnie 713 jakby "przegrzewa" baterie. Ładuje trochę dłużej, bo czeka aż napięcie spadnie, a 712 kończy ładować gdy napięcie przestaje rosnąć.

Paweł

Reply to
Paweł Paroń

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał:

to co siedzisz cicho? :-)

przeciez sa 2x712 i 2x713...

Reply to
Psychik

Żeby handlarzy nie podpuszczać. Znowu ostatnio trafiło mi się kupić scalaki od handlarza sampli :-(

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał:

skad wiesz? wyslal Ci w pudelku firmowym, czy jak?

Reply to
Psychik

Oryginalne nalepki i ilości dokładnie zgodne z maksimum dla sampli.

A możecie mi powiedzieć jak można zamówić te darmowe próbki???

Na stronie maxima nie mogę się tego doszukać....

Pozdrawiam __________________________________ Jacek Owczarczak jowczarczak<at>interia.pl ------>

<-------

Jacek