Re: impedancja wejsciowa przetwornika A/D

Użytkownik snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@o3g2000hsb.googlegroups.com...

> [...]

dokladnie o to mi chodzilo, prad z cewki jest na tyle maly ze kazda dodatkowa pojemnosc czy indukcyjnosc zniweczy realnosc pomiaru.co do wtornikow,jakie byscie polecali,tylko kwestia by chodzily na napiecia do 15V i dzialaly z predkoscia min.400khz.Patrzylem na strone analoga lecz te ceny przytlaczaja a i tak nie bardzo wiem co wybrac

seba

Reply to
gennex

ATSD to na OPA zrobilo sie straszne ssanie na rynku. Chcialem kupic OPA2244UA i... i kwiecien 2008 ;-(

Reply to
Jerry1111