Re: gotowanie wody wannie :)

za komuny to sie nie takie rzeczy robilo... gotowalo sie wode wrzucajac faze i zero do wanny ;)

Reply to
krychu (musk

a nie wysiadaly korki? bo wanna przeciez chyba byla uziemiona...

dyskusyjne to uziemienie:) nie kopalo nieco? kiedys an obozie robilem grazlke z kabla od radia i 2 zyletek wsadzonych w korek od wina:) dzialalo nawet, tyle ze jak kumpel wode posolil (na zupke mialo to byc), to bezpieczniki wysadzilo poza tym, ze dziwnie smakowalo (bynajmniej nie winem...), to zdawalo egzamin:)

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

wlasnie, mam na mysli ten sam patent z zyletkami :)

Reply to
krychu (musk

Teoretycznie sie uziemia - wanny nawet maja oczko do podlaczenia przewodu. Ale jeszcze uziemionej nie widzialem.

Krzysiek Rudnik

Reply to
Krzysztof Rudnik

W Polsce moze nie - w GB nawet rury w lazience sa porzadnie uziemione grubym drutem.

A grzalka jaka ma moc ? Bo doprowadzic cala wanne do wrzenia to IMHO trzeba pare kW, moze nawet z 10 okazac sie za malo ..

No - grozi poparzenie 3 stopnia :-)

[...^-^...]
[...^-^...]

to rozpal ogislko pod wanna

Reply to
BeMBeN

KR> Teoretycznie sie uziemia - wanny nawet maja oczko do podlaczenia KR> przewodu. Ale jeszcze uziemionej nie widzialem. Teraz sie uziemia - w kazdym razie juz jakies 4-5 lat temu gdy kladlem instalacje to szlo osobne uziemienie tylko do wanny/rur/armatury w lazience. bodajze drut 10mm2 w izolacji - a powinna byc bednarka miedziana - tyle ze "dla oszczednosci" byl drut - i tak niezlej grubosci(to nie moja decyzja). KR> Krzysiek Rudnik

Reply to
Łukasz Bolesta

A do czego mam to podlaczyc w wannie akrylowej ?

Nie powinna, wystarcza ten drut.

Reply to
Slawomir Sidor

Jesli potrzebujesz bardzo szybko to tak, jesli troche wolniej to mniej wystarczy. Lancuch z zyletek dawal rade ;)

Reply to
Slawomir Sidor

SP9LWH:

pewnie studenckie. Gwóźdź dwucalowy czyni cuda, a jak łatwo wtedy znaleźć przewody w ścianie ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

robilem niedawno kurs SEP, i jest przepis, ktory nakazuje uziamianie kranow i wanien, szczegolnie w przypadku plastikowych instalacji - bo gdy np sasiad podlaczy prad do wody, to nas tez kopnie:)

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

tego jeszcze w naszym akademiku nie probowalismy:) Dieki za pomysl! Po co se meczyc - prad cie wyreczy!

Reply to
Grzegorz Kasprowicz