Re: Gdzie w kraju zamowic plytki???

Tyle to sie wyrysuje w 2 minuty. Ale zgodze sie ze milo by bylo.

Kicad-a znam malo ale gdzies mi sie przy eagle po oczach rzucaly skrypty imortujace i eksportujace. Na upartego jesli eagle wczyta jakis cad-oski plik to potem po zapisaniu go jako eagle daje sie zrobic pliki kicad-a.

> Ale powiem tylko tyle, że zaimportowanie grafiki, nie da Ci w żaden sposób > > na wyjściu gotowego projektu dla płytkarni. > > A to znaczy tylko, ze nikt nie pomyslal nad rozsadnym modulem > importu danych wektorowych... Dziwne. >

Bo kicad jest relatywnie mlody. Ale troche go broni to ze jest relatywnie sensowny. Na poczatku myslalem ze to kila straszna jak nie ma elementow w bibliotekach ale stworzenie swojego recznie nie jest trudne a czasochlonnosc jest niewielka.

Reply to
ptoki