Re: Gdzie moge kupic ladowarke do aku li-ion

Powinna zadziałać też każda uniwersalna ładowarka 4-ogniwowych pakietów

> Li-Ion:
> Do niektórych ładowarek trzeba jeszcze dokupić zasilacz 12-14V (bo > standardowo działają z akumulatora samochodowego):

Wiem ze bez znaczenia co to jest i zamiennik bedzie tez dzialal tak dlugo jak podaje to co potrzeba ale ja potrzebuje dokladnie to ustrojstwo. Chce kupic i zapomnie :_) Sadzilem ze skoro to made in china to nie bedzie problemu. Nic to, dzieku za odp. Szukam dalej (poki co batteryspace zapragnelo $100 za wysylke do .pl).

Reply to
Borszczuk

Borszczuk pisze:

Poszukaj w dealextreme.com - też chińczyk (Hongkong) a wysyłka na cały świat za friko. Ceny niezłe, jeżeli oczywiście znajdziesz to czego szukasz. Jednak długi czas przygotowania wysyłki i transportu (2-3 tygodnie to norma).

Reply to
Adam Dybkowski