Re: Fotowoltaika jaka obecnie cena za 10 kWp

> Większość falowników nie startuje bez sieci energetycznej i na

Ale do tego potrzebuje ekstra ładowarki a nie gotowego zestawu pod klucz.

Też mam w domu panel PV niecały 1 m² ale pomimo tego nie chciało mi się nigdy go wykorzystać. Uprzedzając - nie jest na sprzedaż. Miałem do niego zrobić ładowarkę akumulatorów 12V ale jakoś zeszło.