Re: Czytnik kart chip + samochod.

Hehe, grupa dobra. Jezeli nie mozesz kupic takiego urzadzenia made in taiwan, to tutaj ktos moze ci to zrobic. Konstruktor elektronik za kilkanascie/dziescia kPLN lub narwany student/ hobbysta za kilka kPLN lub nawet za pareset PLN.

Pozdrawiam sobol

Reply to
sobol

Obawiam sie, ze taki samochod z takim ukladem moze byc zagrozeniwm w ruchu, gdyz samochod ze zgaszonym silnikiem jest malo "sterowalny". Wiec IMHO taka koncepcja nie jest najlepsza. Lepsza juz chyba kontrola auta przez GPS. Ale to juz tak na marginesie.

Reply to
BliSki.

Ghost napisał(a):

Wręcz odwrotnie. Np. w komputer aut Daewoo sprawdza kod klucza co 0.5 sek na postoju i co 1.5 sek. w czasie jazdy. Dla ścisłości, w samochodach z komputerem i fabrycznie montowanym immo kod kluczyka sprawdza komputer - immo jest w zAsadzie tylko jego urządzeniem wejściowym.

Pozdrawiam Emeryt

Reply to
Emeryt

Zaczynasz mnie drażnić... Już się o to pokłócilismy na p.m.s. - na pewno nie sprawdza w czasie jazdy. Jeździłem z uszkodzoną cewką immo w Lanosie bardzo długo i gdyby było tak jak piszesz - wyłączałoby mi silnik w czasie jazdy. Nigdy się to nie zdarzyło. Problemy były zawsze tyllko i wyłącznie z uruchomieniem.

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Zaczynasz mnie drażnić.... Już cytowałem Ci odnośny fragment instrukcji serwisowej Lanosa - autor nie wiedział co pisze? W trakcie tej dyskusji na pms ktoś pisał że jeździ Lanosem z wyjętym kluczykiem - a Ty jeździsz z uzkodzoną cewka immobilizera - a jak w takim razie uruchomiłeś silnik? Wybacz, ale zaliczę te obydwa stwierdzenia do tej samej kategorii.

Pozdrawiam Emeryt

Reply to
Emeryt

Klasyczne pytanie z p.m.s.: jeśli na płocie ktoś napisze d**a, to łapiesz za niego?

Po długich i ciężkich cierpieniach. W zależności od temperatury - albo immo 'łapał' za pierwszym razem, albo za 5, 10, 20. Po wymianie cewki jest spokój.

Zarzucasz mi kłamstwo? Pogóglaj łaskawco na hasło immobiliser+lanos.