Re: Czyszczenie lasera

Friday, July 11, 2003, 2:38:16 PM, "przemysławhołubowski" nastukał(ła):

p> Użytkownik "Łukasz Bolesta" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomo¶ci p> news: snipped-for-privacy@wp.pl...

p> Jak napisalem salicylowy sie sprawdza. Wprawdzie nie zaobserwowalem zadnych p> krysztalow czy innych osadow po czyszczeniu nim, ale wezme to pod uwage. Wez kawalek przezroczystego plastiku, kapnij krople spirytusu salicylowego i zaczekaj az wyschnie.. Bedziesz mogl obejrzec cudny zaciek... Wieksza ilosc (pare ml) wyprodukuje Ci piekne podluzne krysztaly (pod lupa oczywiscie, sa dosc drobne)

Mozna sie skutecznie wyleczyc...

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=
8 Jul 2003 15:07:16 +0200 jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@wp.pl (Łukasz Bolesta) wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Przez chleb sie filtruje .... ;-))))

Reply to
BLE_Maciek
Reply to
Marek Dzwonnik

Jeszcze chyba "Denaturin" jest przezroczysty.

Ale ... czym to jest skazone ? Zwykla jagodzianka ma podobno jakies zasady pyry...costam, czy to przypadkiem nie krystalizuje nie gorzej od salicylanow ?

Mon, 14 Jul 2003 12:13:23 +0000 (UTC) jednostka biologiczna o nazwie "J.F." wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Podobno srodek tez zwie sie "Bitrex"

Reply to
BLE_Maciek

Mon, 14 Jul 2003 13:14:43 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Marek Dzwonnik" wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Hehe, slyszalem o tych przezroczystych denaturatach, nawet kiedys byl artykul w gazecie. Ekspedientka z jakiegos wiejskiego sklepu mowila, ze "ludzie to nie ufaja, od razu maja przygotowane 3,50 zl na fioletowy ..." :-DDDD Ale podobno ktos skrzynke na wesele wzial :-))))))

Reply to
BLE_Maciek

Bitrex to jest "najbardziej gorzka substancja na Ziemi". Ma te zalete ze domieszka jest niewielka .. ale on niestety nie paruje :-)

Pawel Pawlowicz

U¿ytkownik "Pawel Pawlowicz" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@news.pwr.wroc.pl...

Z encyklopedii ;-)

Reply to
przemys³aw ho³ubowski

Proponuje zxalozenie pl.misc.alkohole ;-)

Pozdrawiam!

Roland

Reply to
Roland

Wed, 16 Jul 2003 12:41:38 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Roland" snipped-for-privacy@poczta.fm wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A moze pl.misc.elektronika.alkohole ? ;-)))

Reply to
BLE_Maciek

BLE_Maciek napisal(a):

A propos tego: czy grupa spotyka sie moze okazjonalnie w celu picia browaru?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Miłosz Skowyra swego czasu próbował zbrać towarzystwo, ale jakieś nieruchliwe się wydaje i hyba wiem dlaczego, po ostatnim moim wypadzie w centralną Polskę :-(

A masz jakies plany w tym względzie?

Miłego wieczoru. __ Pzd, Irek.N. ps. Miłosz....stuk, puk....

Reply to
Ireneusz Niemczyk
Reply to
Marek Dzwonnik

ja czyszcvze na such patyczkami do uszu, i nic sie nie rysuje potem sprezonym powietrzem z butli do nurkowania :) 300 atm. (po redukcji

10) durzo kurzu zbiera sie tez na pryzmacie lustrze i soczewce od spodu wiec powietrza nie rzalowac, a jesli ledwie dycha to lekkie podrasowanie na podkowce kolo laserka i wszystko ok :):):)
Reply to
Van_Gandalf

Ireneusz Niemczyk napisal(a):

Pytam, bo chetnie wypilbym z kolegami piwko czy cztery ;--).

Reply to
Marcin E. Hamerla

Thu, 17 Jul 2003 22:35:36 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Marcin E. Hamerla snipped-for-privacy@Xpro.Xonet.Xpl.remove_X> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Nie, ale zawsze mozna nadrobic zaleglosci ;-))

Reply to
BLE_Maciek

Sorki, nie znam sie az tak na laserach d CD. Pdkowka - c t jest? I co sie podrasowuje?? Czy moge takim powietrzem ze spraya wlezc pod soczewke? Wydaje mi sie, ze strrasznie latwo mozna toto uszkodzic...

BTW: W mojej wiezy praktycznie CD przestal widziec plyty... Przeczyscilem i jestem w szoku. Lyka praktycznie wszystko - lacznie z dziwnie nagranymi CD-R. Pytanie: juz tak mialem i... serwis wymienil mi laser za > 200 PLN - czy mnie nabili w butelke??????

Pozdr.

Roland

Reply to
Roland

AFAIK nie nabili. W serwisie pierwsza proba ratowania czytnika jest oczyszczenie soczewki, ale lustro juz malo ktory serwis probuje czyscic, wiec najczesciej negatywny wynik czyszczenia soczewki konczy sie wymiana calego czytnika za 200 zl.

Reply to
krychu (musk