Re: czy baterie Ni-Cd AA lub AAA są na cenzurowanym?

[...]

> Dziwne - wstawiałem NiMH zamiast NiCd gdzie się tylko dało i nic nie

Jakbyś opowiadał historie o NiCd - to NiCd mają straszny efekt pamięciowy i nie znoszą przeładowania - pod tym względem NiMH są lepsze.

Zakaz prawdopodobnie dotyczy zwykłych ogniw, ze względu na zbyt wysokie napięcie i niedostosowanie do ładowania.