Re: czujnik temperatury w samochodzie

> Te si zdziwi em tym nagrzewaniem si , i doszed em do wniosku, e ten

czy ja wiem, lepsze to niż siedzenie z piwem przed tv :) Poza tym rozwiązując tego typu problemy mogę się przy okazji czegoś dowiedzieć, co może mi się przydać w innej dziedzinie, gdzie nie ma łatwych rozwiązań typu kupienie gotowego elementu.

pozdrawiam Krzysiek

ps. w sumie to mogłem oddać do serwisu i powiedzieć, żeby naprawili...

Reply to
krzysieksx