Re: Co to za tranzystor CHN505

Tue, 5 Feb 2008 10:12:02 -0800 (PST) File_mon snipped-for-privacy@gmail.com

> napisał: > > >oznaczeniu CHN505 ( znanej firmy (ST) nie mam nic takiego w zapasie > > Cholera wie, sądząc po:
może być to BU505. > > -- > __ __ > / \ Feel the energy of sound! / \ > (| |) (| |)

Nie to jednak Mosfet może komus sie kiedyś przyda jak trafi na oznaczenie CHN505, swiadczy o tym aplikacja scalaka przetwornicy. Zmyliło mnie to że jednak na małych mocach przetwornica chodzi. Dziekuję wszystkim za okazaną pomoc. Sprowadzę tego mosfeta i w poniedziałek zamontuje, Powiem czy wszystko gra.

Dzięki za okazaną pomoc AK

Reply to
File_mon