Radio Blaupunkt RCR 27 - kodowane, czy padło?

Witam.

Sprawa jest taka. Byłem na urlopie. W międzyczasie rozładował się akumulator w aucie, które pozostało w domu.

Razem z akumulatorem padło radio (Blaupunkt RCR 27). Zaczęło wariować. Nie reaguje normalnie...

Zacząłem się zastanawiać, czy ten model nie jest kodowany. Ale nawet jakby był, to perzecież byłoby całkiem zablokowane. Nie wiem co jest...

Czy Blaupunkt RCR 27 jest kodowane?

Pozdrawiam i dzięki za wszelkie wypowiedzi. Mariusz

Reply to
ele mid