Pytanie zwi?zane z opó?nieniem.

Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych!

Na początek chciałbym poinformować, że nie znam się zbyt dobrze na elektronice. Otóż jestem studentem i w ramach zajęć z Techniki Cyfrowej mam zrobić projekt układu w AHDL w Max+Plus II. Układ ten już prawie zrobiłem, ale nie niepokoi mnie jedna rzecz. Poniżej przedstawia fragment kodu w AHDL'u w wersji uproszczonej:

if det == a5 then det = a1; flaga = B"0"; wyjscie[] = 0; elsif det == a4 then det = a5; flaga = B"1"; wyjscie[] = liczby[15..8]; ...

Gdzie 'det' to układ sekwencyjny, a 'flaga' 'wyjscie[]' to sygnały wyjściowe. Otóż, gdy przesymuluję ten układ w symulatorze to w niektórych miejscach na wykresie mamy różnice w czasie. Np. flaga już się ustawiła, a wyjście jeszcze nie lub odwrotnie. Dlatego chciałbym się zapytać, jaka jest dopuszczalna różnica między ustawieniem końcowym jednej i drugiej wartości tak, aby inne układy pracowały poprawnie? Czy różnica w liczbie 0.9ns i 2.5ns jest dopuszczalna, czy też nie?

Z góry dziękuję za odpowiedź, Z wyrazami szacunku,

Fryderyk.

Reply to
dedykjp