Przetworniki A/D teoria ogólna oraz praktyczna dla uP AVR

Witam.

W nawiązaniu do postów

(mam do napisania pracę) szukam materiałów (pozycje książkowe i literaturowe, publikacje online, ebooki i wszelkie inne) na temat teorii i praktyki w zakresie przetworników analogowo cyfrowych. Interesują mnie materiały podejmujące temat w sposób ogólny, a zwłaszcza podejmujące temat przetworników A/D ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań stosowanych w mikrokontrolerach Atmel AVR.

Bardzo dziękuję za pomoc. Mariusz

Reply to
Mariusz

i?

TI, AD,LT - te 3 firmy robia dosc duzo przetwornikow

Reply to
PAndy