przerwanie uP ale na rozwarcie stykow ?

Witam

Mam czujke PIR ktora niestety ma elektroniczny przekaznik tylko z wyjsciem NC Jak podlaczyc ja do procka aby wywolywac przerwanie zewnetrze ?

Procek to najprawdopodobniej bedzie 89c2051 Zalezy mi na tym aby to bylo przerwanie bo chce uspic procka w momencie jak nic nie bedzie aktywne (zasilanie akumulatorowe)

Powitanko,

Odwrocic na 1 tranzystorku (WE)? Albo najprosciej podlaczyc jedno wyjscie NC do Vcc, wejscie INT procka przez opornik do masy i bezposrednio do C. Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Witam,

Dnia 19-11-2005 (sobota), Robgold napisał(a):

Proponuję użyć innego procka, jeśli mocno zależy Ci na oszczędności energii

- takiego, którego można przerwaniem wybudzić ze stanu Power-down (np. AVR). Atmelka można tylko ze stanu Idle, a w tym stanie pobór prądu jest nadal stosunkowo duży, nawet przy kwarcu 32kHz...

Reply to
Dykus

Pszemol się wziął i wyklepał:

Ekhem nie wiem czy zauważyłeś ale pisanie softu np w BASCOMie jest bardzo łatwe... Na pewno łatwiejsze niż samodzielne konstruowanie obwodów elektronicznych

Reply to
scx