Przełącznik

Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak zrobić coś takiego : Układ ma być sterowany przez RS232C a ma robić tyle że ma otwierać obwód lub go zamykać Chodzi mi o to żeby np w obwodzie płyneło 220 lub nie czy ktoś wie jak to mogło by wyglądać?

Reply to
SebastianW

Moze MAX232 + ATtiny2313(lub mniejszy) + tranzystor + przekaznik.

Reply to
Filip Ozimek

Użytkownik "SebastianW" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:d4ljv7$ddm$ snipped-for-privacy@amigo.idg.com.pl...

Miniaturowy przekaźnik elektromechaniczny lub optotriak włączony między RTS a DTR może być???

Reply to
ja

Dzieki za pomysly cos moze z tego bedzie :-)

Reply to
SebastianW