Przekaźnik radiowy

Witam.

Nie wiem czy to odpowiednia grupa, jeżeli nie to wskażcie właściwą. Poszukuję przekaźnika (i odbiornika) radiowego, który mógłbym podłączyć do alarmu. Zasięg 400-500 m. Najlepiej w rozsądnej cenie (200-300 zł).

Reply to
RaV

Czy chodzi ci o sterowanie alarmem na drodze radiowej? tzn. zał./wył??? darek

Użytkownik "RaV" <wylot snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:defpvt$274$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
dolczak

Dnia 8/23/2005 10:11 PM, Użytkownik snipped-for-privacy@wp.pl napisał:

Nie, chdzi o powiadomienie że alarm się włączył. Wystarczy że coś zabuczy lub zapali się dioda.

Reply to
RaV

W podobnym celu kupiłem najtańszy Chiński dzwonek bezprzewodowy. Beż żadnych anten ma kilkadziesiąt metrów zasięgu. Jakby dorobić jakiekolwiek anteny pewno i z 500 metrów by miał Tomek

Reply to
Tomek

Użytkownik Tomek napisał:

gwarantuje Ci ze anteny to ma, najpewniej w formie druku na plytce

Reply to
AlexY

zum Beispiel

Peptulis Amargolis

Dnia 8/24/2005 12:52 PM, Użytkownik Peptulis Amargolis napisał:

Wielkie dzięki, dokładnie o to chodziło:)

Reply to
RaV