Przekaźnik 12V, DIN, optoizolacja, cewka ma

Szanowni,

szukam przekaźnika (modułu przekaźnika) na szynę (DIN) z cewką (sterowaniem) na 12V o prądzie max 16mA. Sterowanie będzie z modułu wenętrznego Pompy Ciepła, jest tam złącze na którym są wystawiane stany PC do opcionalnych akcesoriów. Obiążalność styków przekaźnika max 100W/230AC Pomoże ktoś? - znalazłem masę takich przekaźników - ale wszystkie mają prąd cewki > 16mA. TME, allegro zwiedziłem. Aliexpress odpada, otymalnie gdyby to był jakiś markowy (automatyka) moduł i dało się go kupić w PL.

Pozdrawiam TG

Reply to
Tomasz Gorbaczuk

A bo takie dzikie napięcie, 24V i nie było by problemu Ale jak zredukujesz do 5V np. opornikiem:

albo spróbuj, próg łączenia to 10V
czy też:
zdrówko

Reply to
Irokez

ps. OMRON G3RV-SR700-A DC12V (albo -SR500-A) ma 15mA

Reply to
Irokez

W dniu .12.2020 o 17:22 Irokez snipped-for-privacy@wp.pl pisze:

dzięki, szukając tego znalazłem PK-41F-1Z-C2-1/12V (za niecałe 35PLN), jest dostępny od ręki i też ma max 15mA.

Pozdrawiam TG

Reply to
Tomasz Gorbaczuk