przejściówka z komputera na TV

Witam Szukam układu lub schematu, który by zamienił sygnał idący z komputera na monitor i dopasował go do wejścia video w telewizorze. Michał

Reply to
xxx

Użytkownik "xxx" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:cm8jbv$5ja$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

To był temat mojej pracy w technikum 8 lat temu :) Gotowiec już wtedy był w Kicie. szczegółów nie znam. Ale szukaj tam a znajdziesz.

Reply to
Kamil K.

Mówisz w kicie a pamiętasz jakiej firmy,patrzyłem w AVT ale chyba oczy zawodzą :)

Użytkownik "Kamil K." snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:cm9jnm$aro$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
xxx

xxx snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

tutaj jest sporo i dokładnie

a na Allegro czasem można kupić gotowe. Wmak

Reply to
Wmak