Prosba o ustalenie pinu LM75

Witam Mam do podlaczenia czujnik temperatury LM 75A w smd. W specyfikacji PDF podane jest ze pin1 znajduje sie tam gdzie jest "koleczko" w obudowie. Niestety na LM75A philipsa nie ma oznaczenia pinu 1. Czy mozecie pomoc mi ustalic ktory pin to pin 1.

Dziekuje i pozdrawiam K.

Reply to
hhd

hhd pisze:

Ustawiasz go tak, by napis był poziomo, w pozycji "do czytania", pin 1 będzie na dole po lewej :)

Reply to
ajt

hhd pisze:

masz opisane dokladnie w pdf doczytaj tez ze te LM75 philipsa roznie sie troche od standardowych i trzeba sie troche nagimnastykowac przy standardowych aplikacjach zeby go zobaczyly.

Reply to
mt

hhd pisze:

Oba National'a. A Philips na pewno robi LM75? Bo to może dalekowschodnia podróbka.

Reply to
Filip Ozimek