Projekt - jego ocena :)

Bo teraz ma się zaświadczenie o dyslekcji, dysgrafii, dysortografii i dysmózgii. Z takim kompletem papierków ma się usprawiedliwienie na swoje nieuctwo i lenistwo.

Reply to
Filip Ozimek
Zbynek vel Zbynio aka Zbegon
Reply to
Zbynek vel Zbynio aka Zbegon

Starszy rocznik radził nam uciekać przed Balikiem jak miał być podział na podgrupy na projekcie.

Reply to
Mariusz Dybiec

tak z ciekawosci - jaki czas przelaczania maja biale diody ? czy pojda na 100kHz - chyba ciezko bedzie :(

jaka predkosc przesylania danych kolega chce uzyskac przy takim ukladzie ? szybsza niz 115kB ? zwykle jak jest nadajnik to i jest odbiornik , pewnie fotodioda a one z regoly jesli nie sa wykozystywane do pomiaru koloru to maja jakas charekterystyke czulosci i jakies maximum w jakims okreslonym zakresie , wiekszosc ma maximum czulosci od zoltego do czerwieni ew. podczerwieni moze warto by sie zastanowic i dobrac diode monochromatyczna nadawcza do czulosci widmowej diody odbiorczej , nie chcial bym krakac ale bialy led to chyba nie to :(

Reply to
silvvester

To co, panie i panowie - proponuję *pląka*, będzie pasował do sytuacji ;)

Reply to
Marcin Stanisz

To, co wynika z postów przez Ciebie napisanych.

Nie przypominam sobie, żeby w którymkolwiek poście do Ciebie pisał cokolwiek o ortografii. Czy w ramach leczenia Twoich kompleksów na tym punkcie mam zacząć robić błędy ortograficzne? Rozumiem zazdrość ale czy aby nie przesadzasz? Trzeba się było uczyć a nie papierkiem podpierać - nie musiałbyś dzisiaj leczyć kompleksów.

Nic. Jesli się walnie byka raz na jakiś czas, przez nieuwagę - nic. Jesli sadzi się byki w co drugim zdaniu - chyba masz problem. Ale to Twój problem a nie mój.

Już Ci raz podałem właściwego linka:

i nie wyładowuj na mnie swoich lęków i frustracji, bardzo proszę. Bo - podobnie jak (według Ciebie) mogę zejść z poziomem ortografii do Twojego poziomu - mogę zejść do Twojego poziomu z kulturą i nazbierasz w torbę bez sensu...

Jeśli nie jesteś geniuszem eletroniki, to po co wybierałeś taki temat pracy? Poza tym - do geniusza, to tej pracy brakuje bardzo dużo...

No faktycznie. Sam półprzewodnik to się może i szybko wyłączyć, ale przecież luminofor będzie nadal świecił...

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

piles? Ile tych bykow zrobilem no ile? Nie wymyslaj bredni ze co zdanie robie byka. I nigdy nie mialem zadnych papierkow skonczylem mat-fiza teraz jestem na polibudzie i nigdy sie nie podpieralem sie zadnymi swistakami. A kompleksy to masz ty z niedoszlego elektronika zrobil sie wielki obronca polskosci.

Reply to
Zbynek vel Zbynio aka Zbegon

:(

ja juz pomijam nawet pojemnosc takiej diody i to ze biala tylko wlasnie co z wygaszaniem czy to mozna nazwac przelączaniem , chyba tak , a po za tym czy w takich ledach jest po za luminescencja efekt fluorescencji - czyli wracamy do czestotliwosci przelaczania , trzeba by siegnac do zrodel :)

Reply to
silvvester

Idź się leczyć. Na nogi, bo na głowę już zdecydowanie za późno. Ja rozumiem, że upał powoduje różne... zaburzenia ale przegiąłeś i to mocno. Nie chce mi się z Tobą gadać.

*PLONK*

Dobrze radzili, bylo sluchac :-)

Zbynek vel Zbynio aka Zbegon

Ja tam skorzystałem z tych rad. Ale miło było słuchać jak się znęca nad ludźmi. Np pytanie dlaczego tranzystor wzmacnia. Dla nas - ludzi z Technologii Elektronowej to wydawało się oczywiste: dziury, elektrony itp. Niestety, siadaj 2. Tranzystor wzmacnia bo ma współczynnik wzmocnienia > 1.

Reply to
Mariusz Dybiec

Wiesz, ta grupa to w większości składa się z takich żałosnych elektroników. Chyba nie masz z kim tu gadać. Idź ty lepiej na przykład na apcoh porozmawiać z Piechem. Bardzo ciekawy młody człowiek, który chyba dorównuje ci poziomem.

Reply to
Mariusz Dybiec

Temat twojej pracy nie jest znowu taki kretyński jak inni tutaj twierdzą, ale żeby dojść do jakichś wniosków to trzeba to zrealizować fizycznie, inaczej bez sensu jest robić to w symulatorze. Podejrzewam też, że układ jest mocno niekompletny , gdzie reszta peryferiów? tzn jakiś interfejs żeby to normalnie później podłączyć i żeby działało , żeby miało korekcję błędów.

Reply to
szlovak

Marcin Stanisz napisał:

A jak ma papier na dyspląka ? ;-)

pzdr Artur

Reply to
Artur

Zbynek vel Zbynio aka Zbegon napisał:

Ponieważ ; nie miałem ; są ; nowości ; dałem ; zwykłych ; Układ ; cechować ; dużą ; szybkością ; włączania. [...]

[...]

ROTFL Symulowanie parametrów czasowych białych LED za pomocą diod prostowniczych.

pzdr Artur

Reply to
Artur

HaMMeR snipped-for-privacy@astercity.net pisze: <ciach!>

Ale pomimo tego wątku będziecie pomagać ludziom z .elka.pw.edu.pl w adresie?

;-)

Reply to
Patryk Sielski