Projekt instalacji elektrycznej

Witam. Szukam miejsca w sieci gdzie mógłbym popatrzeć na projekty instalcji elektrycznych - nie jestem elektrykiem, ale powienienem posiąść w którkim czasie przynajmniej podstawową wiedzę na temat rysunku technicznego elektrycznego oraz zasad budowy instalcji elektrycznych w budynkach. Nie chcę więcej wierzyć elektrykom na słowo, że proponowane rozwiązanie jest tym czego oczekuję :)

Może grupowicze potrafili by wskazać miejsca w sieci gdzie znajdę przykładowe projekty instalcji elektrycznych, schematy tablic rozdzielczych itp. zaopatrzone w wyjaśniające opisy. Może również jakiś opis symboli i wytłumaczenie czym tak naprawdę są te urządznienia nimi oznaczone?

Z góry dziękuję za pomoc.

Krzysztof Karłowski napisał(a):

Na przykład tu:

łaszcza pdf - Poradnik Elektroinstalatora napisane pod produkty moellera, ale myśle, że dość przejrzyste dla laika.

pozdrawiam Robert

Reply to
robmac