programowanie Atmeli na słabym komputerze

Chciałbym wykorzystać do tego 386SX, 8MB RAM (akurat takie coś mam w rupieciach), czy jest jakieś oprogramowanie pod DOS-a, albo od biedy pod Windows 3.1? Przynajmniej asembler i jakieś narzędzie do programowania, emulator też by się przydał. Zacząłem robić programator STK-200, więc dobrze, żeby taki był obsługiwany.

Paweł

Reply to
Paweł Paroń

Użytkownik "Paweł Paroń" snipped-for-privacy@freeland.lublin.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@154-moo-7.acn.waw.pl...

Norton Commander, asm51, aec_isp albo cos podobnego i heja :-) Emulatory jakies pod dosa tez widzialem, ale nie uzywalem. To dla MCS51 - do AVRow to nie wiem czy cos jest, bo jestem PICowy ;-). pzdr, marcin

Reply to
marcinuh
22 Oct 2003 09:18:50 GMT jednostka biologiczna o nazwie Paweł Paroń snipped-for-privacy@freeland.lublin.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Zalezy o jakie Atmele chodzi (bo o AVRach to nie wiem), ale '51 to spokojnie - assembler Metalink, symulator Avsim i oprogramowanie sterujace programatorem. Oczywiscie potrzebny bedzie tez Norton Commander. Ja pomimo posiadania P166 32MB (dom) i P120 24MB (praca) uzywam narzedzi DOSowych do programowania.

Reply to
BLE_Maciek

Na tym juz spokojnie AVRStudio 3.56 i pelen avr-gcc z Programmers Notepadem pojdzie (pod Win95). Sprawdzone praktycznie :-)

Pozdrawiam

Marcin

Reply to
Marcin Stanisz

Chodzi o tiny AVR. Na razie znalazłem coś pod Linuxa, asembler tavrasm i coś do obsługi programatora STK-200. Bardziej mnie rajcują narzędzia pod Linuxa, bo już go mam na tamtym rzęchu, ale programy dos-owe też mogą być.

Paweł

Reply to
Paweł Paroń
22 Oct 2003 15:20:29 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Marcin Stanisz" snipped-for-privacy@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A czy ja mowie ze moj komputer jest do d... ? ;-) Niedlugo sie moze przerzuce na AVRy. Na razie nie mam czasu.

Reply to
BLE_Maciek