Programator PS32 - nie uruchamia się soft

Witam.

Wczoraj walczyłem z uruchomieniem oprogramowania do PS32 na 2 różnych laptopach Siemensa, jednym HP oraz 3-ch Dell'ach. Wszędzie to samo - uruchomiony proces PS32.exe zajmujący 100% procesor i nic więcej. Ewentualnie wcześniej komunikat błedu. Na laptopach był WinXP lub Win2000. No więc siedzę teraz nad Dell'em ze świeżutkim WinXP SP2, instalacja oprogramowania PS32, uruchamiam i nic..... Ustawiłem tryb zgodności z Win95 (98 też próbowałem) to uruchamiał się soft ale komunikat brak łaczności a następnie w aplikacji widać że niby jednak jest... Ok, wyłączyłem tryb zgodności i po uruchomieniu otrzymuję komunikaty błędu kolejno:

- NT Port Problem : Path not found

- NT Port Problem : Buffer too small

- Exception EPrivilege in module PS32.EXE at 000A49B9, Privileged Instruction. No i po tym proces PS32.exe zajmujący 100% procka

No więc o co tu biega? jaki Path? Na stacjonarnym kompie wszystko śmiga bez kombinacji a na 6-ciu różnych laptopach taki numer. Dotychczas miałem co najwyżej problem z łącznością ale nie z uruchomieniem aplikacji. Pobrałem niby nowszą wersje oprogramowania ze strony ACS i dalej to samo.

Pozdrawiam

Reply to
Irokez

No dobra wymiękam. Napisałem do dawnego ACS po pomoc ale też cisza... podobnie jak było z programatorem MAX.

W każdym razie na Dellu C640 nie działa tylko się proces zawiesza zarówno na WinXP jak i Win98SE i WinMe i Win2k. Może oprogramowanie z chipsetem się gryzie.. a raczej na pewno wina softu.

Na HP OmniBook 6000 działa.

Pozdrawiam.

Reply to
Irokez