a Pony prog nie da rady?

Reply to
greg
Reply to
Jurek Szczesiul
Reply to
Jurek Szczesiul

... Avrdude

obsługuje ATmega8535. Najtańszy (i chyba najprostszy) programator, który jest możliwy do użycia przez avrdude to STK200.

Pozdrawiam,

Reply to
Artur Lipowski

Mon, 23 Feb 2004 15:52:48 +0100, na pl.misc.elektronika, Trix napisał(a):

No cóż , póki co zestaw AvrSide + płytka programatora USB obsługuje tylko to co już wykorzystywałem : atmegi 8, 32, 162, attiny 26. Niedługo będzie at169 i at8515, czeka też oczywiście 128 ( chociaż do 128 i zapowiadanego

256 chyba trzeba będzie zrobić coś szybszego z ft245 ). Programatorek nie pretenduje do wielkiej uniwersalności - to raczej moje prywatne narzędzie, nawet nie wiem czy ktokolwiek jeszcze ten projekt złożył ;-)
Reply to
Jurek Szczesiul