Programator równoległy AVR

Witam :) Szukam schematu lub gotowych programatorów AVR w trybie równoległym, za wszelkie informacje z góry dziekuję adamsi

Reply to
adamsi

wrzuc do google'a sample electronics programmer - tylko 4 rezystorki..sprawdzalem, dziala..i wbrew pozorom nie jest tak taltwo tym uwalic portu LPT. Ew mozna dodac Zenerki 5.1 V na wejsciach i wyjsciach LPT

Reply to
Greg

Greg snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

nie chodziło mi o programator ISP korzystający z portu równoległego LPT, lecz o programator programujący AVR-e w trybie równoległym...

adamsi

Reply to
adamsi

adamsi snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Ano zerknij na to:

Pzdr. Piotrek Sz.

Reply to
Piotrek Sz.

adamsi snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

Proszę bardzo :)

Który starter kit ?????(namnożyło sie tego ;-) )

To nie ja :( elektroda.pl RULEZ :-)

Pozdrawiam Piotrek Sz.

PS pl.misc.elektronika RULEZ tyż ;-)

Reply to
Piotrek Sz.

Coś takiego znaleźć może jedynie wytrawny poszukiwacz z wieloletnią praktyką. Wpisuje on w google tak: AVR paralell programmer

AW

Reply to
AW

Sekret tkwi oczywiście w błędzie ortograficznym w słowie "parallel" (taka jest prawidłowa pisownia).

AW

Reply to
AW

Użytkownik Piotrek Sz. napisał:

No, no, no!!! własnie o to mi chodziło :D dzięki wielkie a tak przy okazji... czy starter-kit atmela może programować równolegle? adamsi

PS. Jak Ty to znalazłeś?? ;)

Reply to
adamsi

Użytkownik Piotrek Sz. napisał:

w takim razie... który z kitów posiada taką funkcję?

pozdr adamsi

Reply to
adamsi