Producent opakowań ochronnych z pianki/gąbki - SZUKAM

Witam, Szukam firmy która zajmuje się produkcją opakowań z pianki (gąbki) o podwyższonej gęstości. Chodzi mi o takie tworzywo jakie można znaleźć m.in. w:

- futerałach od droższych aparatów fotograficznych i obiektywów oraz innych precyzyjnych urządzeń,

- futerałach od kart GPRS (wyściółka plastikowego pudełka),

- czasem w taką wyściółkę wyposażone są komputery/laptopy przemysłowe (wewnątrz walizki),

- widziałem też klocki/puzzle dla dzieci wykonane z takiej pianki tyle, że kolorowej (a nie czarnej/szarej);

Nie jest to chyba jakaś kosmiczna technologia - arkusze z pianki są wycinane na jakimś ploterze i sklejane warstwowo - właśnie coś takiego chciałbym zamówić.

Znacie namiary na firmę która się tym zajmuje? Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam, RB

Reply to
Robert Botycki

Może tu

pianek poliuretanowych w googlu. Pozdro. Mich

Robert Botycki napisal(a):

Ja takie gąbki zamawiam w firmie Bogmar w łodzi.

Reply to
Marcin E. Hamerla