procedury(moduly) w MPLAB'ie??

Witam!

Jeśli chodzi o programowanie mikrokontrolerów to jestem(no powiedzmy) lamerem. Interesuje mnie możliwość pisania procedur albo modułów(tak jak w Pascal, c++) w MPLAB'ie. Mam kilka podprogramów które często wykorzystuje i meczy mnie(wykorzystanie tych samych komórek pamięci itp.) kopiowanie kodu źródłowego. Jeśli ktoś wie jak to zrobić, albo zna link do ciekawej strony o MPLAB'ie(albo mikrokontrolerach PIC) będę wdzięczny za informacje.

Pozdrawiam, Przemek e-mail: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

P.S. Pierwszy raz na grupie, wiec proszę o wyrozumiałość.

Reply to
Przemek