problem z tunerem...

witam, zakupilem niedawno tuner sony st-s320 i mam maly problem... otoz poziom sygnalu na wyjsciu jednego z kanalow jest kilka decybeli nizszy niz na wyjsciu drugiego kanalu... roznica jest widoczna na wskazniku equalizera oraz slyszalna golym uchem... czy to moze byc jakas powazna usterka? dodam, ze w trybie mono i stereo jest ten sam efekt czyli wyglada jakby byla to wina przedwzmacniacza... drugie pytanko dotyczy zaklocen, ktorych zrodlem jest komputer... czy da sie je jakos wyeliminowac? wieza niestety stoi blisko komputera i po jego wlaczeniu slychac "swiszczenie" na niektorych stacjach, pomimo tego, ze sygnal jest mocny... znacznie pomaga wlaczenie trybu mono ale wtedy nie da sie sluchac :( mam antene zewnetrzna, ze wzmocnieniem 20bB, przy wylaczonym komputerze radio odbiera bez zarzutow... czy uziemienie tunera moze cos zmienic?

z gory dziekuje za uwagi... pozdrawiam

Reply to
Artur

dodam,

Raczej wina wzmacniacza...

sie

Zamiast anteny ze wzmacniaczem (bo tak rozumiem informacje o wzmocnieniu) zastosuj po prostu antene o wiekszym zysku bez wzmacniacza - wzmacniacz wzmacnia nie tylko sygnal uzyteczny ale i zaklocenia z komputera

Reply to
PAndy

U¿ytkownik "PAndy" napisa³ w wiadomo¶ci news:dlv8ea$7te$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

masz na mysli wzmacniacz w tunerze czy wzmacniacz od wiezy?

a czy to nie jest tak, ze antena z wiekszym zyskiem bez wzmacniacza rowniez bedzie lepiej zbierala zaklocenia z komputera?

pozdrawiam

Reply to
Artur

U¿ytkownik "Artur" napisa³ w wiadomo¶ci news:dlv9ts$dq0$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Antena z wiêkszym zyskiem jest bardziej kierunkowa.

--
Pozdrawiam £ukasz
Aktualnie: poszukuj±cy pracy :-)

Mam na mysli opisany problem roznicy w przedwzmacniaczu (mylnei nazwanym przeze wzmacniaczem)

wzmocnieniu)

rowniez

nie, ma wieksza kierunkowosc o czym napisal Ukaniu.

Reply to
PAndy