Problem z płytą główną MS-6163VA

Mam problem z płytą główną MS-6163VA do mojego kompa. Wymieniłem już uszkodzone kondensatory( popuchły) ale dalej problem nie został rozwiązany. Otóż w momencie odpalania komp rusza ale po chwili następuje zanik napięcia co uwidocznione jest zatrzymaniem się wiatraczka chłodzącego procesor oraz przerwaniem napięcia sterującego monitorem. Może ktoś się z takim czymś spotkał i pomoże mi z tym problemem. Co mogę jeszcze sprawdzic i ewentualnie wymienic na płycie.

Reply to
Zbyszek

Prawdopodobnie udało Ci się wyrwać metalizację z otworu lutowniczego któregoś kondensatora :>((

Reply to
Ryszard

Sprawdz jeszcze stabilzatory CEB703 lub cos tam z 3 na koncu w okolicy procka Użytkownik "Ryszard" snipped-for-privacy@pf.pl napisał w wiadomości news:c6jqg5$dpa$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
MarekB

Użytkownik "Zbyszek" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

A ... może ..... zasilacz ? Włodek PS do jutra (6.00) :)))))