Problem z dyskiem twardym

no to konkretnie naprawiasz, pełny profesjonalizm , a bez kondensatora dysk nie działał ?

Reply to
Piotr Chmiel

Znam :)

Reply to
Piotr Chmiel

To ty niezły jesteś , a moze od razu dyskiem o podłoge :) (pewnie kiedyś do tego dojdzie

Reply to
Piotr Chmiel

Adres, telefon, email, www :-)

Może tolerancje na napięcie ma źle ustawiona ten twój caviar. Nie wiem jak i czy to się zmienia. Ponadto zalezy od modelu. Jeśli smartctl (odpal tego linuxa z płyty) nie pokazuje żadnych błędów w logach, to znaczy że dysk jest sprawny tylko za czuły ...

:) Mój markowy zasilacz chieftec miał kiedyś 4.5V zamiast 5V z tandencją spadkową na przestrzeni paru miesięcy. ..

Reply to
Sebastian Bialy

Dnia 2005-02-16 09:45, Użytkownik Sebastian Bialy napisał:

Według wskazań BIOS-u czy mierzone miernikiem?

Reply to
badworm

W/g dokładnego miernika pod obciążeniem (około 200W na max 360W).

Reply to
Sebastian Bialy

Dlaczego jeszcze nie odpaliłeś smartctl z linuxa ? Diagnostyka WD nic Ci nie powie poza numerkami. A linuxa możesz zassać w 10 minut i nic nie trzeba instalowac, tylko płyte wsadzić ...

Jeśli to badblock(i) to jest pewne rozwiązanie, które _może_ go usunie. Ale musisz wiedzieć jaki błąd, dlatego BŁAGAM odpal tego smartctl ...

Reply to
Sebastian Bialy

Dnia 2005-02-17 12:53, Użytkownik Jedrek napisał:

Przecież Sebastian podał Ci link do wspomnianej dystrybucji System Rescue CD. Pobierasz obraz płyty, wypalasz go i z niej uruchamiasz komputer.

Reply to
badworm

a po co sciagac calego linuxa? Na

jest ten smartctl takze w wersji pod win32, nawet nie trzeba instalowac.

Reply to
Michal Baszynski .

Bo nie można przeprowadzić testów na "żywym" systemie. Polecam tego linuxa (i pewnie wiele innych), bo pozwala mi na dłubanie po dysku, gdy system działa z płyty. Ponadto pewna metoda ratowania badblocków wymaga odpalenia albo z innego dysku, albo najlepiej linuxa z płyty. Jak by nie patrzeć wersja smartctl pod win nie jest _tak_ dobrym rozwiązaniem.

Reply to
Sebastian Bialy

THX....sciagam Rescue Edit Linuxa.... Sprobuje, moze cos pomoze ? Andrzej

Reply to
Jedrek