problem z baterią w Compaqu E500

Witam! Mam problem z baterią w notebooku Compaq Armada E500 a mianowicie nie zawsze chce się ładować i pojawia się komunikat Error: "103 Battery Charge Failure." Problem pojawił się po drobnej awarii zasilacza. Nie łączył w nim kabel co powodowało częste zaniki napięcia. Nieraz po wyłączeniu zasilania jak wyjmę baterię z kieszeni i ponownie ja włożę potrafi się naładować ale problem po jakimś czasie ponownie się pojawia. Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o pomoc ;-)

Pozdrawiam Jarek

Reply to
adach