Problem z ATtiny12

pm <prze snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Piny się czyta ,a zapisuje się do portu , który należy wcześniej ustawić jako wyjście. set ddrb.4 do Reset Port.4 waitms 500 set Port.4 waitms 500 loop To powinno działać jsk mniemam :)

Pzdr. Piotrek Sz.

Reply to
Piotrek Sz.

Piotrek Sz. snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

Upsssss.Powinno być oczysiście SET portb.4 i RESET porb.4 Coś mi zeżarło "b" :) Pzdr. Piotrek Sz.

Reply to
Piotrek Sz.

On Behalf Of Piotrek Sz.

??? Który port ?!

??? Który port ?!

??? Jakim cudem?!

pzdr Artur

Reply to
ziel

snipped-for-privacy@poczta.onet.pl (ziel) napisał(a):

Ale mi wstyd :( Poprawiłem tego lapsusa w następnym poście.

pzdr. Piotrek Sz.

PS. Czy post można skorygować ,jeżeli można to jak to zrobić ?

Reply to
Piotrek Sz.

On Behalf Of Piotrek Sz.

To jest naważniejsze w życiu. Z podniesionym czołem, przyznać się do błędu.

chyba z OE się nie da. :-(

pzdr Artur

Reply to
ziel

snipped-for-privacy@poczta.onet.pl (ziel) napisał(a):

..

A z Firefoxa pewno,napewno NIE ;-) Mimi to dzięki.

Pzdr. Piotrek Sz.

Reply to
Piotrek Sz.

Prawdopodobne.

Ale mysle ze 5s to by jeszcze zauwazyl. Proponuje go wlaczyc na dluzej i poobserwowac.

A nie jest to jakis problem z watchdogiem ?

Użytkownik Piotrek Sz. napisał:

Można anulowac wiadomość. Czy z FF, czy z czegokolwiek.

eL eS

Reply to
Łukasz Sokół