POTRZEBNA SERWISÓWKA DO TV ELEMIS 5550TM

Potrzebuje serwisówki albo strony gdzie można ją znaleźć bo padł mi telewizor. Naprawiłem HV i teraz brakuje OSD z procka. jest tylko z modułu teletextu i to tylko info że brak sygnału TV i odbiornik się wyłączy. Poza tym po włączeniu TXT nie wprowadza tekstu tylko jest niebieski obraz z numerem strony który jeździ po przekątnej ekranu jakby brakowało synchronizacji. Dzięki z góry i pozdrawiam.

Czeœć ! Polecam

Marek

Reply to
Marek Niedoba

Użytkownik "Marek Niedoba" snipped-for-privacy@ka.onet.pl> napisał w wiadomości news:cfodb1$e0n$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

bo sie okazalo ze to walną kineskop i trafopowielacz pojarało a co za tym idzie wszystko po kolei i szkoda kasy i nerwów tak więc pa pa telewizorku.