Potrzebna rozpiska końcówek tyrystora KT206/400

Witam JAk w temacie... nie potrafie znaleźć pdf do KT206/400

z góry dzieki !!!

Reply to
Michal

Użytkownik "Michal" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d1pgur$dj$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

PDFa raczej nie znajdziesz, ale tu masz zeskanowany katalog:

ta obudowa Tr7 to niezła ciekawostka - wkładka radiatorowa nie jest połaczona ze srodkową nóżką ale z jedną z bocznych...

Reply to
Jd.

Wielkie dzieki ale chyba ściągnąłeś mnie na tę stronę myślami bo dokładnie przed paroma minutami wydrukowałem te stronki : )))

Jeszcze raz dzieki Pozdrawiam Michal

Użytkownik "Jd." snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:d1pq30$26$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Michal

Użytkownik "Michal" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d1pgur$dj$ snipped-for-privacy@news.onet.pl

Trochę dziwacznie, ale KT pośrodku miały bramkę:

-> Pouzdro Tr7

Reply to
Marek Dzwonnik