Poszukuję mikroamperomierzy

Witam poszukuje mikroamperomierzy 3 szt o wym. ok 7cmx 7cm. Ewentualnie miliamperomierzy max 2 mA.

Reply to
krak

Jakby były potrzebne 2x większe, to Pan z wątku poniżej chętnie sprzeda. Tylko, że są wyskalowane w Amperach.

Użytkownik "Sylwester Łazar" snipped-for-privacy@alpro.pl napisał w wiadomości news:fp920v$6j8$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Dzieki za info, ale te większe do posiadam ok 10szt. po prostu są za duze.

Reply to
krak

Użytkownik "krak" snipped-for-privacy@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fp95js$n3f$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

Jak naprawdę chcesz je kupić, to w najbliższej hurtowni elektrotechnicznej ci ściągną. Wysyłkowo kup w LUMEL Zielona Góra czy u ich dilerów. To kosztuje koło 100zł/szt

Reply to
lwh

Taniej wyjdą moduły woltomierzy cyfrowych do 0,2V z rezystorem równoległym 10k.

Reply to
zbyszeks

Użytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Jak lubi tanio, niech takie kupi. Cyfrowe nie wszędzie się nadają, a te najtańsze są bardzo zawodne.

Niedawno ćwiczyłem Volcrafty. 100% złomu po miesiącu. Chciwy dwa razy traci:-(

Reply to
lwh

Dzieki za info. Niestey , cyfrowe odpadają. A te po 100zł to stanowczo za drogie. Na razie obserwuję Allegro.

Reply to
krak

krak pisze:

Kilka sztuk tablicowych bym może i znalazł, Made in USSR, ale większe.

Reply to
PeJot
7x7cm to max. Z tych wiekszych 10x12 to mam chyba z 10 szt.
Reply to
krak